Bali sala – tikrasis rojus žemėje

Ryški tropikų žaluma ir kristalo skaidrumo vanduo, žaismingas ir niekur kitur nematytas povandeninis pasaulis, beribiai  pliažai ir išskirtinė senovinių induistinių šventyklų architektūra – kaip galima nepatikėti, kad senovės dievai išsirinko šią vietą savo gyvenimui. Indonezija – šalis, kurioje sutaria 350 tautos ir gentys, skirtingų religijų žmonės.  Šalis, kurioje skurdas ir prabanga yra šalia vienas kito, kur neįžengiamos džiunglės puikiai dera su ryžių laukais, kur daugybė vulkanų stūkso taikiai rusendami, bet kartu primindami apie savo galybę.
Tai turbūt vienintelė vieta pasaulyje, kur begalės dieviškų salų turi tokius skirtingus veidus.
Pvz., tik Bali saloje yra išlikusi induizmo religijos pagrindu sukurta Indonezijos kultūra.Ten vykstančios gaidžių kautynės, nuostabūs jaunų merginų šokiai šventyklose, kasdieninės aukos dievams ir demonams – visa tai suteikia šiai vietai ypatingo „šarmo“. Du pagrindiniai veikiantys ugnikalniai : Gunungas Agungas (3142 m.) ir Gunungas Baturas (1717 m.) –indoneziečių laikomi dievų buvimo vieta, pažadina neįprastą baimės jausmą.
Tik įsivaizduokite, kaip tekant saulei vulkanų  papėdėje atrodo tyvuliuojantis ežeras ir kaskadinės ryžių terasos.

Keli Balyje esantys nacionaliniai kaimeliai ne tik leis iš arčiau pažinti salos kultūrą ir tradicijas, bet ir pakvies jus leidžiantis saulei ir  degant deglams,  paskanauti jūros gėrybių restoranėliuose  ant Indijos vandenyno  kranto. Tokia vieta įžiebia romantikos jausmą net ir užkietėjusio vienišio širdyje. Išsamiai išstudijavus Bali salos aplinką ir šventyklas, 2 val, pro lėktuvo langą, pasimėgavus  Indonezijos salų geografija vandenyno apsuptyje  – pasiekiame Flores salyną.

Iš ten vietiniu laiveliu, šilto vandens purslams taškant veidą,  už nugaros paliekant Flores salos žalumą, artėjame prie Serayos  kranto.Tai tik mažas taškelis Indonezijos žemėlapyje, tačiau auksinio smėlio paplūdimys, skaidrus vanduo, besiganantys egzotiniai  elniai aplinkui   sukelia nepakartojamą įspūdį. O ant kranto stovintys bambukiniai nameliai leidžia stebėti besileidžiančią saulę ir pamiršus viską pasaulyje, pasinerti į Robinzono Kruzo gyvenimą.
Ne pro šalį pamatyti ir egzotinių, tik šiai šaliai būdingų gyvūnų – Komodų, aplankyti aplinkinių salų, besipuikuojančių viena už kitą gražesniais koraliniais rifais. Visa tai  Bitadare, Rinča, Komodo, Kanavos ir trijose Gili salose.
Gili Air, Gili Men, Gili Travangan – trys vos 2-3 km. ilgio viena šalia kitos išsidėsčiusios salos.

Tokios vienodos ir kartu visiškai skirtingos.  Norite mėgautis ramybe ir vienatve  – Gili Meno sala jūsų paslaugoms. Šeimyniniam poilsiui skirta Gili Air sala. Gili Travangan yra pelniusi linsmybių  salos titulą.
Taigi netradicinio poilsio pasirinkimas laukia jūsų. Niekada nenustok stebėtis – tik tuomet žinosi, kad esi gyvas.

Vieno iš klientų atsiliepimas:

„Visiems, vėliau ar anksčiau, ateina laikas kai  išaušta diena, ir supranti kad  reikia kažką keisti. Taip nusprendėme ir mes su žmona, planuodami  kasmetines atostogas. Per šitiek metų buvome išmaišę visus galimus Europos ir Skandinavijos kampelius, aplankę Pietų Ameriką bei keletą Afrikos valstybių. Dauguma šių kelionių buvo masinio turizmo išraiška, todėl bandos jausmas ilgainiui ėmė atsibosti. Pirmą kartą gyvenime surizikavome. Draugų rekomenduoti pasirinkome Indonezijos salynus.  Bet patirties trūkumas ir laiko stoka  planuojant individualią kelionę  neleido mums pasiruošti sklandžiam poilsiui.  Surizikavome dar kartą ir savo įspūdžių likimą patikėjome SantiTravels. Bingo!!!!!  Patyrėme ir išgyvenome tai, ko net nenutuokėme egzistuojant šiame gyvenime.  Indonezija išliks mūsų atmintyje kaip begalės  salynų, įvairiaspalvio povandeninio pasaulio,  naujos dar nežinomos religijos, savitos kultūros ir papročių visuma, su be jokios priežasties, laimingais čionykščiais gyventojais. Manau geriausias apibūdinimas šiai šaliai: jei yra žemėje rojus, tai mes jį atradome Indonezijoje…“

Informaciją apie kelionę į Balio salą rasite čia